Zespół Eksperów

Michał Wełna

W branży od 2009r. kiedy to zaczął staż w agencji Change. We wrześniu 2015 r. dołączył do domu mediowego Starcom, gdzie odpowiadał za edukację pracowników i wdrażanie dobrych praktyk w zakresie Paid Social wśród 20-osobowego zespołu media plannerów. Autor wielu szkoleń, wystąpień, publikacji oraz materiałów edukacyjnych wykorzystywanych do dziś w wielu firmach.

Od  2018 r. prezes Domu Mediowego Czarna Owca projektującego kampanie w mediach na 20 rynkach w Europie, Ameryce i Azji. Dostarcza kompleksowych usług z zakresu zakupu oraz planowania mediów, tworzenia strategii, przeprowadzania badań, analityki czy kampanii WOMM. Specjalizuje się w tworzeniu strategii biznesowych, komunikacyjnych i mediowych, które pozwalają markom skutecznie docierać do ich klientów i szybko rosnąć.

Specjalizacje

STRATEGIA BIZNESOWA

STRATEGIA KOMUNIKACYJNA

STRATEGIA MEDIOWA