SZKOLENIE

Podstawy skutecznego marketingu w małej firmie

Cel szkolenia

Wyposażenie właścicieli małych firm i osób zajmujących się marketingiem w wiedzę pozwalającą na samodzielne prowadzenie skutecznych działań marketingowych.

Dla kogo?

Dla właścicieli małych firm, dla osób zajmujących się marketingiem w małej firmie.

Korzyści z udziału

PODCZAS SZKOLENIA POZNASZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA:

Program ramowy

Wymiar szkolenia

7 godzin

Lokalizacja

Szkolenie stacjonarne w siedzibie ŁSSE lub w opcji dedykowanej w firmie klienta.

Zapytaj o szkolenie

    EKSPERT Prowadzący

    Beata Kocięba


    Praktyk marketingu z 15 – letnim doświadczeniem zdobywanym głównie w firmach produkcyjnych, takich jak: Colian, Colep, Zakłady Chemiczne Organika S.A.

    O sobie mówi: „Chcę dzielić się wiedzą o tym, jak budować przewagę konkurencyjną firmy ze skutecznością charakterystyczną dla dużych marek. Uczę, jak tworzyć fundamenty marketingu w małej firmie – od rozpoznania potrzeb klientów i odkrycia wyróżników marki po dobranie narzędzi do jej promocji. Wszystko po to, by nie konkurować o klientów ceną”.

    Pozostałe szkolenia