Wyposażenie właścicieli małych firm i osób zajmujących się marketingiem w wiedzę pozwalającą na samodzielne prowadzenie skutecznych działań marketingowych.
Dla właścicieli małych firm, dla osób zajmujących się marketingiem w małej firmie.
PODCZAS SZKOLENIA POZNASZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA:
7 godzin
Szkolenie stacjonarne w siedzibie ŁSSE lub w opcji dedykowanej w firmie klienta.
Praktyk marketingu z 15 – letnim doświadczeniem zdobywanym głównie w firmach produkcyjnych, takich jak: Colian, Colep, Zakłady Chemiczne Organika S.A.
O sobie mówi: „Chcę dzielić się wiedzą o tym, jak budować przewagę konkurencyjną firmy ze skutecznością charakterystyczną dla dużych marek. Uczę, jak tworzyć fundamenty marketingu w małej firmie – od rozpoznania potrzeb klientów i odkrycia wyróżników marki po dobranie narzędzi do jej promocji. Wszystko po to, by nie konkurować o klientów ceną”.
© Industry Train