SZKOLENIE

Podstawy podstaw – czyli jak zbudować strategię marketingową, która sprzedaje?

Cel szkolenia

Celem warsztatów jest zbudowanie strategii marketingowej, dzięki której rozpoczniesz tudzież ulepszysz działania reklamowe, zwiększające sprzedaż zarówno w obszarze Internetu, jak i tradycyjnych form reklamy (telewizja, radio, prasa, billboardy, ulotki).

Dla kogo?

Dla Brand Managerów, Dyrektorów marketingu, Dyrektorów sprzedaży, Kadry zarządzającej, Właścicieli małych i średnich firm, Działów marketingowych, Działów HR

Korzyści z udziału

Program ramowy

Wymiar szkolenia

 2 x 6h

Lokalizacja

Szkolenie stacjonarne, w siedzibie Czarnej Owcy lub Klienta. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów oraz wykładów (po 50% czasu) zawsze dopasowywane indywidualnie do danej firmy.

Zapytaj o szkolenie

    EKSPERT Prowadzący

    Michał Wełna

    W branży od 2009r. kiedy to zaczął staż w agencji Change. We wrześniu 2015 r. dołączył do domu mediowego Starcom, gdzie odpowiadał za edukację pracowników i wdrażanie dobrych praktyk w zakresie Paid Social wśród 20-osobowego zespołu media plannerów. Autor wielu szkoleń, wystąpień, publikacji oraz materiałów edukacyjnych wykorzystywanych do dziś w wielu firmach.

    Od  2018 r. prezes Domu Mediowego Czarna Owca projektującego kampanie w mediach na 20 rynkach w Europie, Ameryce i Azji. Dostarcza kompleksowych usług z zakresu zakupu oraz planowania mediów, tworzenia strategii, przeprowadzania badań, analityki czy kampanii WOMM. Specjalizuje się w tworzeniu strategii biznesowych, komunikacyjnych i mediowych, które pozwalają markom skutecznie docierać do ich klientów i szybko rosnąć.

    EKSPERT Prowadzący

    Kamila Borkowicz

    Praktyk marketingu od 13 lat. Trener z zakresu social mediów. Konsultantka marketingowa – doradzała m. in. firmom takim jak: La Mania Home (design), Bentley (automotive), Human Skills (branża szkoleniowa). Twórca marek osobistych na LinkedIn dla wielu ekspertów z różnorodnych branż: SPRZEDAŻ, strategia biznesowa, coaching i szkolenia, prawo, edukacja. 

    Pozostałe szkolenia