Rozpoczęcie efektywnych działań Marki w mediach społecznościowych w celu budowy świadomości oraz generowania mierzalnych przychodów
Dla Brand managerów, Dyrektorów marketingu, Dyrektorów sprzedaży, Kadry zarządzającej, Właścicieli małych i średnich firm, działów marketingowych, działów HR
2 x 6h
Dowolnie, ale z naciskiem na szkolenie stacjonarne, w siedzibie Czarnej Owcy lub klienta. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów oraz wykładów (po 50% czasu) zawsze dopasowywane indywidualnie pod uczestników.
W branży od 2009r. kiedy to zaczął staż w agencji Change. We wrześniu 2015 r. dołączył do domu mediowego Starcom, gdzie odpowiadał za edukację pracowników i wdrażanie dobrych praktyk w zakresie Paid Social wśród 20-osobowego zespołu media plannerów. Autor wielu szkoleń, wystąpień, publikacji oraz materiałów edukacyjnych wykorzystywanych do dziś w wielu firmach.
Od 2018 r. prezes Domu Mediowego Czarna Owca projektującego kampanie w mediach na 20 rynkach w Europie, Ameryce i Azji. Dostarcza kompleksowych usług z zakresu zakupu oraz planowania mediów, tworzenia strategii, przeprowadzania badań, analityki czy kampanii WOMM. Specjalizuje się w tworzeniu strategii biznesowych, komunikacyjnych i mediowych, które pozwalają markom skutecznie docierać do ich klientów i szybko rosnąć.
© Industry Train