WARSZTATY

Content marketing i social selling czyli od czego zacząć tworzyć angażujące treści w internecie, by pozyskiwać klientów

Cel szkolenia

Zdobycie wiedzy na temat tego co, gdzie i w jaki sposób pisać i publikować, by angażować i pozyskiwać klientów.

Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy wciąż zastanawiają się co publikować w social mediach i … w rezultacie nie publikują nic 🙂

Dla osób odpowiedzialnych za prowadzenie firmowych sociali, strony www i in. w małych i średnich firmach. 

Korzyści z udziału

Program ramowy

Wymiar szkolenia

4 godziny

Lokalizacja

Warsztat prowadzony:

  • online
  • stacjonarne w siedzibie ŁSSE 
  • dedykowany, w firmie klienta.

Zapytaj o szkolenie

    EKSPERT Prowadzący

    Beata Kocięba

    Praktyk marketingu z 15 – letnim doświadczeniem zdobywanym głównie w firmach produkcyjnych, takich jak: Colian, Colep, Zakłady Chemiczne Organika S.A.

    O sobie mówi: „Chcę dzielić się wiedzą o tym, jak budować przewagę konkurencyjną firmy ze skutecznością charakterystyczną dla dużych marek. Uczę, jak tworzyć fundamenty marketingu w małej firmie – od rozpoznania potrzeb klientów i odkrycia wyróżników marki po dobranie narzędzi do jej promocji. Wszystko po to, by nie konkurować o klientów ceną”.

    Pozostałe szkolenia